nsaedr

ساخت وبلاگ

هر خانمی باید با سیاست های زنانه همسرداری آشنا باشد تا بتواند در زندگی مشترکش موفق باشد و عشق همسرش به خودش را روز به روز افزایش دهد.

nsaedr...
ما را در سایت nsaedr دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin nsaedr بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:11

خواندن زیارت عاشورا ثواب و برکاتی دارد که امامان معصوم به خواندن این زیارت نامه تاکید کرده اند.در این بخش می توانید متن کامل زیارت عاشورا همراه با ترجمه فارسی آن را بخوانید.

nsaedr...
ما را در سایت nsaedr دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin nsaedr بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:10

آب در زندگی انسان یک منبع مهم به شمار می رود و نوشیدن آب سالم برای بدن بسیار ضروری می باشد چرا که بیش از 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل داده است. کاربرد آب در زندگی انسان به قدری وسیع است که در صورت نبود این منبع مهم دچار مشکلات فراوانی می شویم. نفوذ آلودگی به آب و وجود نیترات در فاضلاب های انسانی، سبب افزایش آلودگی لایه های مختلف خاک و منابع آبی بسیاری شده است که این برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و می تواند منجر به بروز بیماری های مرگبار می شود.

 
nsaedr...
ما را در سایت nsaedr دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin nsaedr بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 12:44

 

دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.

ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز سکته مغزی و درمان مکانیکال ترومبکتومی برای بیماران سکته مغزی حاد در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.

 

nsaedr...
ما را در سایت nsaedr دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin nsaedr بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:55